"De pijn was meteen weg"
Dineke kan dit alleen maar beamen. “Ik ben heel tevreden. De pijn die in het gewricht zat, was meteen weg. Gelijk de eerste ochtend na de operatie al, dat is echt een hele opluchting. Al snel kon ik weer lopen en zelf de dagelijkse dingen doen. Ik had van tevoren het idee dat ik drie weken lang met krukken moest lopen. Als je dan na een halve week je eigen kopje koffie weer naar de tafel kan brengen voelt dat toch wel als een bevrijding.”